مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 شهریور 1394 ساعت 09:112015-09-20حوادث

در مرداد ماه سال جاری 35 نفر در حوادث رانندگی استان زنجان جان خود را از دست دادند


مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان با اشاره به مرگ 35 نفر در حوادث رانندگی مرداد ماه سال جاری گفت: تلفات حوادث درون شهری در ماه پنجم سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته افزایش 6 نفری یافته است.

- مهرداد ستاره امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان از مرگ 35 نفر در حوادث رانندگی مرداد ماه سال جاری خبر داد و اظهار کرد: این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته افزایش 13 نفری را نشان می دهد.

وی تعداد کودکان زیر 10 سال جاری در حوادث رانندگی ماه گذشته را سه نفر اعلام و اضافه کرد: بیشترین فراوانی در بین رده های سنی متعلق به رده سنی 21 تا 30 سال با 10 نفر از مجموع 35 نفر است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان زنجان به افزایش دو نفری مرگ های خانم ها در حوادث رانندگی استان زنجان اشاره و تصریح کرد: آمار 6 نفری تلفات حوادث رانندگی خانم ها در پنجمین ماه سال گذشته به هشت نفر در سال جاری رسیده است.

ستاره تعداد تلفات حوادث رانندگی مرداد ماه را در حوادث درون شهری هشت مورد عنوان کرد و افزود: این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته 300 درصد یعنی 6 نفر افزایش را نشان می دهد.

وی به وقوع 21 مورد تلفات حوادث رانندگی برون شهری طی ماه گذشته اشاره کرد و گفت: در این مدت 6 حادثه منجر به مرگ هم در محورهای خاکی استان زنجان روی داده که نسبت به مدت زمان مشابه سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مرداد ماه سال جاری 35 نفر در حوادث رانندگی استان زنجان جان خود را از دست دادند

در مرداد ماه سال جاری 35 نفر در حوادث رانندگی استان زنجان جان خود را از دست دادند