مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 شهریور 1394 ساعت 11:452015-09-20سياسي

بازگشت سه نشریه و رونق به دکه های مطبوعاتی


برخی معتقدند با ظهور شبکه های اجتماعی موبایلی مطبوعات جذابیت سابق را از دست داده اند و در گفته می شود چرا در ژاپن تیازها نیفتاده؟ - عصر ایران- انتشار دوباره دو نشریه توقیف شده و تبدیل یک هفته نامه سینمایی به روزنامه که به منزله انتشار سومین روزنامه سینمایی است، حال و هوای دکه های مطبوعاتی را در آستانه مهر ماه و آغاز سال تحصیلی رونق داده است.

روزنامه بهار، هفته نامه 9دی و روزنامه سینما از روز شنبه بار دیگر به روی دکه رفته اند.

یک روزنامه اصلاح طلب پس از چند بار توقیف ( بهار) و یک هفته نامه اصول گرا شهره به تند ترین انتقادات به توافق هسته ای نیز پس از چند مرتبه توقیف ( 9 دی) و یک روزنامه غیر سیاسی و تخصصی هنری نیز با سابقه 23 سال انتشار به صورت هفته نامه ( سینما)این سه هستند.

اهمیت انتشار مجدد این سه نشریه را در چند وجه باید جُست:نخست این که در دو مورد، توقیف شده بودند و انتشار پس از توقیف یعنی این که توقیف موقت چه با حکم دادسرا و چه با رای هیات نظارت بر مطبوعات، می تواند پایان کار نباشد و نشریات می توانند امید خود را به نشر مجدد حفظ کنند.

همین که سنگین ترین حکم که توقیف همیشگی و تعطیل که معادل همان اعدام در کیفر شخصیت های حقیقی است اجرا نشده موجب می شود یک بنگاه مطبوعاتی به سبب یک اشتباه که در کار رسانه ای گاه گریز ناپذیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت سه نشریه و رونق به دکه های مطبوعاتی

بازگشت سه نشریه و رونق به دکه های مطبوعاتی