مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 شهریور 1394 ساعت 12:462015-09-20سياسي

دومین کنگره بین المللی سکته مغزی در شیراز برگزار می شود


دبیر اجرایی کنگره بین المللی سکته مغزی گفت: دومین کنگره بین المللی و هشتمین همایش ملی سکته مغزی از اول تا سوم مهر در شیراز برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، افشین برهان حقیقی ظهر امروز در نشست خبری از برگزاری دومین کنگره بین المللی و هشتمین همایش ملی سکته مغزی در شیراز خبر داد و اظهار داشت: کنگره در محل هتل بزرگ شیراز و با حضور بیش از 200 نفر از دانشمندان اول تا سوم مهرماه برگزار می شود.

وی گفت: درمجموع 35 سخنرانی در کنگره ارائه می شود که 8 مورد سخنرانی مربوط به مقاله های ارائه شده در کنگره و مابقی سخنرانان به نام داخلی و خارجی هستند.

برهان حقیقی افزود: 60 مقاله به دبیرخانه کنگره ارسال شده که 8 مورد به شکل شفاهی و مابقی به شکل پوستر در کنگره ارائه می شوند.

وی با بیان اینکه در زمان برگزاری کنگره 10 عمل جراحی در بیمارستان های دولتی توسط افراد شرکت کننده در همایش انجام می شود، گفت: آشنایی متخصصان ایرانی با جدیدترین روش های پیشگیری، تشخیص و درمان سکته مغزی از نتایج حضور اساتید بین المللی رشته در ایران است.

دبیر اجرایی کنگره بابیان اینکه از هر 6 نفر در دنیا یک نفر به سکته مغزی مبتلا می شود، گفت: با تحقیقاتی که در رابطه با سکته مغزی در بیمارستان نمازی شیراز انجام شد، سالانه هزار و 500 بیمار سکته مغزی به این بیمارستان مراجعه می کنند که یک سوم از آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین کنگره بین المللی سکته مغزی در شیراز برگزار می شود

دومین کنگره بین المللی سکته مغزی در شیراز برگزار می شود