مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 شهریور 1394 ساعت 16:402015-09-21پزشكي

برپایی هفتمین بازارچه خیریه به نفع بیماران سرطانی در شیراز


هفتمین بازارچه خیریه کمک به بیماران سرطانی از فردا در بوستان خلد برین شیراز برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، این بازارچه متشکل از غرفه های سلامت و مشاور تغذیه ، غذا، زیورآلات، درخت آرزوها ، تابلو عکس، دم نوش های گیاهی، نقاشی کودکان ، نقاشی روی شیشه و چادر عشایری به همراه پخت نان محلی است.

علاوه بر هدف اصلی برگزاری این غرفه ها که کمک به بیماران سرطانی بیمارستان آنکولوژی امیر است، در این بازارچه در کنار غرفه های فروش غذا، غرفه هایی نیز تحت عنوان گسترش سلامت جامعه بر پا شده که در این غرفه ها غذا و شیرینی های ارگانیک ارئه می شود .

همچنین غرفه سنجش تناسب قد و وزن و عرضه محصولاتی مانند غذاهای پر نمک، نوشابه و خوراکی هایی که بر سلامت انسان تأثیر سوء دارد، در غرفه های سلامت این بازارچه حذف شده است.

غرفه آرزوها نیز از ابتکارات این بازارچه است که آرزوی بیماران سرطانی بیمارستان آنکولوژی امیر روی درخت آرزوی موجود در غرفه نصب شده و مراجه کنندگان بسته به علاقه و توان خود می توانند یکی از آرزوها را برآورده کنند.

هفتمین بازارچه خیریه به نفع بیماران سرطانی در شیراز تا سوم مهر ماه برپاست و علاقه مندان به مشارکت در امور خیریه، می توانند با حضور در بازارچه و خرید از آن ، در این اقدام انسان دوستانه سهیم شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی هفتمین بازارچه خیریه به نفع بیماران سرطانی در شیراز

برپایی هفتمین بازارچه خیریه به نفع بیماران سرطانی در شیراز