مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 شهریور 1394 ساعت 12:062015-09-22اجتماعي

35 هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل در کشور شناسایی شدند


معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه 380 هزار نفر معلم در مقطع ابتدایی در سطح کشور مشغول به فعالیت هستند، گفت: در سال گذشته 35 هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل در کشور شناسایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، محمد دیمه‎ور صبح امروز در حاشیه مراسم جشن شکوفه ها در دبستان دخترانه شاهد سمیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال 7 میلیون و 300 هزار دانش آموز مقطع تحصیلی ابتدایی سال جدید را آغاز می کنند که جمعیت پایه اول ابتدایی امسال نسبت به سال گذشته بین 25 تا 30 هزار افزایش داشته است.

وی با اشاره به دانش آموزان بازمانده از تحصیل افزود: خوشبختانه در سال گذشته همکاران ما تلاش زیادی در این راستا انجام دادند که 35 هزار دانش آموز ترک تحصیل به عرصه دانش و علم بازگشتند.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: امسال هم شناسایی دانش آموزان ترک تحصیل در دستور کار است و در بخش تغییر کتب درسی امسال کتاب کلاس پایه پنجم تغییر کرده که در این راستا معلمان آموزش های لازم را گذرانده اند.

دیمه ور افزود: برای توانمندسازی معلمان دوره ابتدایی تمامی معلمان 6 سال خدمت و زیر 6 سال در جریان دوره آموزشی قرار می گیرند که در این راستا آموزش های لازم به آنها داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35 هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل در کشور شناسایی شدند

35 هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل در کشور شناسایی شدند