مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 شهریور 1394 ساعت 17:212015-09-22حوادث

حرکات نمایشی با خودرو جرم محسوب می شود


حرکات نمایشی با خودرو و ماشین و حرکات نامتعارف در کاروان های عروسی همه درماده 618 قانون تعزیرات جرم شناخته شده و مجرم به سه ماه تا یک سال و 74 ضربه شلاق متهم می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از،علی میرزا بیگی ظهر امروز در یک نشست مطبوعاتی در محل دادسرای کرمان با اشاره با توجه به درگیری های اخیر با چاقو در سطح شهر کرمان و لزوم اطلاع رسانی آن، اظهار داشت: یکی از نقش هایی که مجازات در جامعه ایفا می کند بحث پیش گیری از وقوع جرم از طریق پیش آگاهی به افرادی است که قصد ارتکاب جرم در آینده را دارند.

معاون قضایی دادگستری شهرستان کرمان ضمن تاکید بر اینکه حمل چاقو به صورت بالقوه بحث جرح عمدی و قتل عمد را در خود نهفته دارد بیان کرد: برخی افراد تصور کاملا غلطی از چاقو دارد.

به نحوی که چاقو را یک وسیله دفاعی تلقی می کنند که همین امر در بسیاری از موارد حتی در مواردی که مجرم قصد ارتکاب جرم را نداشته است سبب ایجاد یک قتل شده است.

وی با اشاره به اینکه بحث قدرت نمایی و حمل چاقو از جرایمی است که در قانون تعزیرات مورد توجه قانون گذار قرار گرفته است عنوان کرد: در صورتی که حمل چاقو یا آلات مشابه سبب جرح شود بحث جرح عمدی با چاقو مطرح می شود که مجرم براساس ماده 617 قانون تعزیرات به 6 ماه تا دو سال حبس و 74 ضربه شلاق محکوم خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکات نمایشی با خودرو جرم محسوب می شود

حرکات نمایشی با خودرو جرم محسوب می شود