مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مهر 1394 ساعت 11:362015-09-23سياسي

دانشگاه برای بعضی ها ترقی و برای بعضی ها باعث افت است


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان مرکزی در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در دانشگاه اراک ضمن تأکید بر علم آموزی در دانشگاه گفت: - دانشگاه برای بعضی ها ترقی و برای بعضی ها باعث افت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو در اراک، مهدی ایمانی مقدم، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان مرکزی روز سه شنبه 31 شهریورماه جاری در مراسم آغاز سال تحصیلی در دانشگاه اراک ضمن خوشامدگویی به دانشجویان ورودی جدید گفت: هر چیزی هم می تواند باعث سعادت انسان شود و هم می تواند باعث بدبختی انسان شود.

وی با اشاره به اینکه حتی قرآن هم می تواند باعث سعادت و گاهی باعث شقاوت شود از داعش به عنوان کسانی یاد کرد که به نام قرآن سر مسلمان را می برند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان مرکزی، دانشگاه را نیز مصداق خوبی برای چیزهایی برشمرد که می تواند باعث سعادت و یا شقاوت باشد.

ایمانی مقدم در بخش هایی از سخنان خویش برخی حاشیه ها در دانشگاه ها را عامل افت و شقاوت برخی دانشجویان دانست و افزود: مراقب علاقه های زودگذر و آشنایی های سطحی باشید تا خدای نکرده در دام شقاوت و عقب گرد در دانشگاه گیر نکنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه برای بعضی ها ترقی و برای بعضی ها باعث افت است

دانشگاه برای بعضی ها ترقی و برای بعضی ها باعث افت است