مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مهر 1394 ساعت 13:012015-09-23پزشكي

در برخی مناطق کشور 90 درصد زایمانها با سزارین انجام می شود


مدیرکل نظارت و بازرسی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت:بر اساس آمار جهانی، 15 تا 20 درصد زایمان ها به صورت سزارین انجام می شود این در حالی است که در برخی از مناطق کشور شاهد 80 تا 90 درصد زایمان ها به صورت سزارین هستیم.

- سید سجاد رضوی روز چهارشنبه در حاشیه دوازدهمین همایش بین المللی بیهوشی و در جمع خبرنگاران اظهارداشت: به طور میانگین 50 درصد زایمان ها در کشور به صورت سزارین انجام می شود.

این مقام مسوول در وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی یکی از راهکارهای کاهش آمار سزارین در کشور را آموزش زایمان های بی درد عنوان کرد.

رضوی ادامه داد:این موضوع به زمان نیاز دارد و مردم باید اطمینان پیدا کنند زایمان بی درد خطراتی را در پی نخواهد داشت؛ ضمن اینکه انجام زایمان بدون درد باید با حضور پزشک متخصص انجام شود.

حساسیت برای تایید نسخه ها در داروخانه 13 آبان مدیرکل نظارت و بازرسی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در رابطه با اخباری مبنی بر ازدحام بیش از حد مراجعین به داروخانه 13 آبان نیز اظهار داشت: این داروخانه از ساعت 7 تا 19 فعالیت می کند اما مراجعین نباید در ساعات اوج شلوغی به این داروخانه مراجعه کنند چون معطل می شوند.

رضوی افزود: نمایندگان بیمه های مختلف از ساعت 7 تا 17 در داروخانه 13 آبان حاضر هستند و آماده تایید نسخه بیماران هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در برخی مناطق کشور 90 درصد زایمانها با سزارین انجام می شود

در برخی مناطق کشور 90 درصد زایمانها با سزارین انجام می شود