مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 مهر 1394 ساعت 00:412015-09-24سياسي

کشته شدن زائران خانه خدا نشان بی لیاقتی و بی کفایتی حاکمان عربستان است


ماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید گفت: کشته و مصدوم شدن تعدادی از زائران خانه خدا نشانگر بی لیاقتی و بی کفایتی حاکمان عربستان سعودی است که به ناحق خود را خادمین حرمین شریفین می نامند.

- " حجت الاسلام شهیدی محلاتی نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید در مراسم غباروربی مزار مطهر شهدا در بهشت زهرا(س) گفت: اجتماع ما در جوار شهدا برای ادای احترام به این عزیزان و سپاس گزاری از آنان است.

ما در این مکان جمع شده ایم تا از این شهدا قوت و قدرت بگیریم.

اگر امروز در عرصه هسته ای می توانیم با قدرت از علم هسته ای خود دفاع کنیم و مسئولان ما هم می توانند با قدرت در مقابل ابرقدرت جنایتکار امریکا و اروپای فریبکار بایستند و از حقوق ملت ایران دفاع کنند، همه از خون پاک شهدا و ایثارگری ایثارگران است.

حجت الاسلام و المسلمین شهیدی تأکید کرد: ما باید بر اساس فرموده رهبر معظم انقلاب، همواره از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران سپاس گزاری کنیم.

چراکه آسایش و آرامش ما و امنیت ایران اسلامی در خاورمیانه ای که توطئه های دشمنان در کشورهایی مانند عراق، سوریه، لبنان، بحرین و یمن نفوذ کرده است، مدیون از خودگذشتگی آنان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته شدن زائران خانه خدا نشان بی لیاقتی و بی کفایتی حاکمان عربستان است

کشته شدن زائران خانه خدا نشان بی لیاقتی و بی کفایتی حاکمان عربستان است