مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 مهر 1394 ساعت 07:262015-09-25ورزشي

جزینی: بنا برای بازگشت به کشتی فرنگی اختیار تام می خواهد


مربی پیشین تیم ملی کشتی فرنگی از اعلام موافقت مشروط بنا برای بازگشت به این تیم خبر داد.

- "، رسول جزینی با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام خود از اعلام موافقت محمد بنا برای بازگشت به تیم ملی کشتی فرنگی خبر داد و یادآور شد بنا حضور در کشتی فرنگی را منوط به موافقت با برنامه هایش کرده است.

متن این مطلب به شرح زیر است: محمد بنا گفت: من سرباز وطنم هستم و عاشق مردم کشورم و به اهتزاز در اومدن پرچم کشورم و آماده حضور در تیم ملی با جان و دل ولی المپیک عرصه سختیه و وقت خیلی تنگه و برنامه مفصلی هم برای اون دارم.

برنامه ها و شرایط را برای آماده سازی تیم ملی تا المپیک به فدراسیون و وزارت ورزش ارائه می کنم، اگر موافقت کردن من نوکر و خدمتگزار وطنم هستم به عنوان سرمربی تیم ملی و در غیر این صورت هم بنده خدمتگزار وطنم هستم و آرزوی موفقیت برای تیم ملی.

سلام دوستان.

چند وقتی بود ترجیح دادم سکوت کنم.

از همه خبرنگاران و اصحاب رسانه که با بنده تماس گرفتن و نتونستم در خصوص کشتی باهاشون صحبت کنم عذرخواهی می کنم ولی می خوام چند تا نکته را باهاتون در میان بزارم که خالی از لطف نیست.

1.

مطمئنا بعد از اتفاقاتی که در کشتی فرنگی در آمریکا افتاد و ما نتوانستیم با افرادی که در لندن سه بار سرود جمهوری اسلامی را طنین انداز کردن، تو امریکا حماسه سازی کنیم، بهترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزینی: بنا برای بازگشت به کشتی فرنگی اختیار تام می خواهد

جزینی: بنا برای بازگشت به کشتی فرنگی اختیار تام می خواهد