مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مهر 1394 ساعت 09:012015-09-27ورزشي

زمان رقابت های کسب سهمیه المپیک قاره ای تکواندو مشخص شد


زمان برگزاری رقابت های کسب سهمیه المپیک قاره ای تکواندو از سوی فدراسیون جهانی این رشته اعلام شد.

- " و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، در حالی که تنها دو ماه تا اعلام اسامی تکواندوکارانی که در رنکینگ المپیکی چهار وزن زنان و مردان موفق به کسب سهمیه المپیک ریو 2016 شده اند، زمان باقی مانده است، فدراسیون جهانی تکواندو تاریخ برگزاری رقابت های کسب سهمیه المپیک قاره ای را به طور دقیق اعلام کرد تا کشورهایی که از طریق رنکینگ المپیکی نتوانستند سهمیه ای را برای بازی های ریو 2016 کسب کنند، این بار شانس خود را در رقابت های قاره ای امتحان کنند.

مسابقات کسب سهمیه المپیک قاره ای از دی ماه امسال با برگزاری مبارزات تکواندوکاران قاره اروپا آغاز می شود و اردیبهشت 95 با رقابت های هوگوپوشان قاره آسیا به پایان می رسد.

در این مسابقات که در چهار وزن المپیکی زنان و مردان برگزار می شود در مجموع 72 تکواندوکار جواز حضور در بازی های المپیک ریو 2016 را به دست خواهند آورد.

یعنی دارندگان مدال طلا و نقره قاره های آسیا، اروپا، آفریقا و آمریکا و دارندگان مدال طلا قاره استرالیا می توانند خود را به آوردگاه مهم و تاریخی المپیک 2016 برسانند که هر کشور از طریق این رقابت ها تنها مجاز به کسب دو سهمیه در گروه مردان و دو سهمیه در گروه زنان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان رقابت های کسب سهمیه المپیک قاره ای تکواندو مشخص شد

زمان رقابت های کسب سهمیه المپیک قاره ای تکواندو مشخص شد