مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مهر 1394 ساعت 13:112015-09-28سياسي

سرپرست حوزه هنری استان اردبیل: حوزه هنری از محافل غنای شعر و ادب فارسی حمایت می کند


سرپرست حوزه هنری استان اردبیل گفت: حوزه هنری به عنوان یک مجموعه ارزشی و انقلابی از برگزاری محافل شعر و ادب فارسی با هدف غنابخشی به این مجموعه حمایت ها و همراهی های لازم را انجام می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، امیر رجبی پیش ازظهر امروز در جمع اعضای موسسه مدیران جوان که در برگزاری موفق شعر اردبیل شهریار مشارکت داشتند، اظهار کرد: مراسم عصر ادبی شهریار برنامه ارزشمندی است که توسط موسسه مدیران جوان خدمت و تلاش در اردبیل برگزار شد.

وی افزود: موسسه مدیران جوان خدمت و تلاش با برگزاری عصر ادبی شهریار فعالیت ارزشمند و به یادماندنی در تقویم فرهنگی اردبیل ثبت کرده و به عنوان متولی این مراسم شان استاد شهریار را در بین نسل جوان مطرح و یادآوری کرد.

سرپرست حوزه هنری استان اردبیل از شهریار به عنوان شاعر انقلابی که ارزش وجودی او غیرقابل انکار است، یاد کرد و گفت: محمد حسین بهجت تبریزی شاعر معاصر ایران است که تاثیر ماندگار و فراوانی بر ادبیات زبان فارسی و آذری گذاشته است به طوری که نامگذاری روز شعر و ادب فارسی در روز درگذشت او گواه بزرگی بر مقام عالی و شخصیت برجسته این شاعر فقید خطه آذربایجان است.

رجبی به رونمایی کتاب شعر تورکون مثلی، فارسین غزلی در جمع شاعران حاضر در این مراسم اشاره کرد و با ابراز خرسندی گفت: با توجه به فعالیت های تفرقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست حوزه هنری استان اردبیل: حوزه هنری از محافل غنای شعر و ادب فارسی حمایت می کند

سرپرست حوزه هنری استان اردبیل: حوزه هنری از محافل غنای شعر و ادب فارسی حمایت می کند