مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مهر 1394 ساعت 13:302015-09-28سياسي

آیت الله لاریجانی: گزارش های سازمان ملل دو اشکال عمده دارد (3 و پایانی)


گزارش حقوق بشر دو اشکال عمده دارد یکی اینکه اتهامات آنها علیه جمهوری اسلامی برخاسته از اطلاعات غلط است دوم اینکه می خواهند چارچوب های فکری غربی را به همه مسلمانان تحمیل کنند و اینها برای ما قابل قبول نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، آیت الله آملی لاریجانی در جلسه مسئولان عالی قضایی به گزارش سایت قطره و به نقل ازسالانه دبیرکل سازمان ملل درباره نقض حقوق بشر در ایران اشاره کرد و افزود: از همین سریال هایی که همیشه دارند اخیراً نیز گزارش سالانه ای ارائه و مواردی علیه کشور ما ذکر کرده اند که تقریباً همان مواردی است که پیش از این ذکر کرده اند.

وی گفت: در این گزارش دوباره به مسئله اعدامها و قصاص پرداخته اند و بحث حقوق زنان را مطرح کرده اند که در جمهوری اسلامی ایران رعایت نمی شود.

آملی لاریجانی افزود: همچنین در این گزارش بحث برخورد با جریان آزاد اطلاعات مطرح شده است مبنی بر اینکه اطلاعات در جمهوری اسلامی ایران سانسور می شود و جریان آزاد اطلاعات در رسانه ها دچار مشکل است.

وی با بیان اینکه ما نسبت به کشورهای غربی خصوصاً سازمان ملل در بحث اعدامها مدعی هستیم چرا که کشورهای غربی در کشور افغانستان در همسایگی ما کشت خشخاش و تولید تریاک و هرویین را چندین برابر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله لاریجانی: گزارش های سازمان ملل دو اشکال عمده دارد (3 و پایانی)

آیت الله لاریجانی: گزارش های سازمان ملل دو اشکال عمده دارد (3 و پایانی)