مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مهر 1394 ساعت 14:362015-09-28سياسي

هیأت پارلمانی ایران از مدرسه ایرانیان مسکو بازدید کرد


هیأت پارلمانی ایران به ریاست امیر خجسته از مدرسه ایرانیان مسکو بازدید و در جریان مشکلات و موضوعات مرتبط با این حوزه قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هیأت پارلمانی ایران که به ریاست امیر خجسته به روسیه سفر کرده، در ادامه برنامه کاری خود، از مدرسه ایرانیان مسکو بازدید کرد.

خجسته با حضور در جمع اساتید و دانش آموزان ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: شما دانش آموزان و اساتید، سفرا و پیام رسان جمهوری اسلامی ایران و شهدا هستید، امروز جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا و ایثار ایثارگران و مقامت ملت شریف ایران یک قدرت منطقه ای بوده و جزء امن ترین کشورهای دنیا است، امروز همه ما به ایران اسلامی افتخار کرده و شما دانش آموزان و آینده سازان نظام مقدس هستید و باید با ابزار علم و دانش و عمل الگوی خوبی را به جهانیان ارائه کنید.

خجسته همچنین در جلسه اختصاصی با اساتید و معلمان ضمن استماع مشکلات مطروحه بالاخص نظام رتبه بندی معلمان گفت: نظام رتبه بندی در حال اجرا بوده و باید کامل اجرایی شود، یعنی همه کادر وزارتخانه از جمله کارکنان، مدیران و معلمان را در بر گیرد.

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: توجه ویژه به معلمان و رفع مشکلات معیشتی آنان دغدغه اصلی نمایندگان مجلس است و وزیر مربوطه و دولت خواسته ایم به خاطر حفظ آینده نظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأت پارلمانی ایران از مدرسه ایرانیان مسکو بازدید کرد

هیأت پارلمانی ایران از مدرسه ایرانیان مسکو بازدید کرد