مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مهر 1394 ساعت 18:562015-09-28سياسي

رضایت روحانی از فضای دانشگاه در دولت قبل


دانشجو با اشاره به رضایت روحانی از فضای دانشگاه در زمان انتخابات 92 گفت: روحانی در سخنانی در انتخابات 92 به بنده گفت که بیشترین سخنرانی هایم در دانشگاه ها بود و سخنرانی ها در فضای مناسب و معقولی صورت گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو عصر امروز انجمن اسلامی دانشگاه علم و صنعت با حضور سید عباس نبوی نماینده ادوار دفتر تحکیم، کامران دانشجو وزیرسابق علوم و جمعی از دانشجویان افتتاح شد.

کامران دانشجو وزیر سابق علوم در این برنامه با بیان اینکه دانشگاه ما در ماهیت، شکل و محتوا مقلد دانشگاه غربی است گفت: یک سری از مشکلات دانشگاه زیربنایی است و اساسی ترین مشکل دانشگاه این است که سنگ بنای آن توسط افراد ضد دین گذاشته شده است.

وی تصریح کرد: محتوای علم غرب به گونه ای است که به مسئله ی خلقت معتقد نبوده و معتقدند در این بین خلقتی وجود ندارد و ربوبیتی در کار نیست و هر چه هست طبیعت است، چون در مورد انسان نیز آنان همین گونه می اندیشند و به لذت، اصالت می دهند.

وزیر سابق علوم اظهار داشت: در زمان رضا شاه که غرب گرایی در کشور به وجود آمد عده ای ضد دین به اروپا رفته و دانشگاه غرب را در ایران ایجاد کردند.

دانشجو با اشاره به این که 80 سال است که اینگونه دانشگاه هایی داریم و چنانچه بخواهیم تغییری در آن ایجاد کنیم مورد مخالفت قرار می گیریم گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایت روحانی از فضای دانشگاه در دولت قبل

رضایت روحانی از فضای دانشگاه در دولت قبل