مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مهر 1394 ساعت 12:502015-09-29فرهنگي

مرور تک آهنگ ها و آلبوم های موسیقی در عصرایران/ آثار محسن چاوشی و بهنام صفوی


با پیشرفت تکنولوژی و وسایل ارتباط جمعی، شنیدن آثار موسیقی نیز دستخوش تغییرات بسیاری شده است و قبل از خرید آلبوم، می توان قطعه ها و آهنگ های آلبوم ها را گوش کرده و بعد اقدام به خرید آن کرد.

- با پیشرفت تکنولوژی و وسایل ارتباط جمعی، شنیدن آثار موسیقی نیز دستخوش تغییرات بسیاری شده است.

تا نزدیک تقریبا یک دهه پیش نوار کاست ها جزیی از زندگی هنردوستان و دنبال کنندگان آلبوم های موسیقی هنرمندان بودند که در قفسه خاصی در کنار کتاب ها جای آن قرار داشت و جایگاه معنوی خاصی برای هر فرد داشت اما به یکباره با پیشرفت تکنولوژی در زمان محدودی کاست ها جای خود را به لوح های فشرده ( cd و dvd) دارد.

اما تغییرات در دنیای IT آنچنان سریع رخ می دهد که دیگر در حال حاضر نیازی به خرید حضوری آلبوم نیست و برای حفظ حقوق مولف می توان در سایت های دانلود موسیقی مجاز، قبل از خرید آلبوم، قطعه ها و آهنگ های آن را گوش کرده و بعد اقدام به خرید آن به صورت اینترنتی کرد.

اما این تغییر فقط از بخش مصرف این آثار نبوده و آهنگسازان و خواننده ها نیز دیگر منتظر نمی مانند تا 10 قطعه آماده کنند و همه آن را در یک آلبوم برای مخاطب عرضه کنند و به همین دلیل است که امروزه تولید تک آهنگ ها حتی در فضای مجاز موسیقی به شدت افزایش یافته و تولیدکنندگان آثار موسیقی آن ها را به عنوان یک آلبوم د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرور تک آهنگ ها و آلبوم های موسیقی در عصرایران/ آثار محسن چاوشی و بهنام صفوی

مرور تک آهنگ ها و آلبوم های موسیقی در عصرایران/ آثار محسن چاوشی و بهنام صفوی