مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 مهر 1394 ساعت 00:302015-10-01سياسي

تیترامشب؛ کارشناس: میزان جنایت عربستان در یمن بسیار بالاست


میزان جنایت عربستان در یمن بسیار بالاست و قطعا گریبانگیر عربستان خواهد شد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا وسیما ، حسین رویوران در برنامه تیتر امشب شبکه خبر درباره فرافکنی عربستانی ها افزود : دولتمردان عربستان در همه مسائل با تکبر برخورد و فکر می کنند سیاست های دسته چک حلال همه مشکلات است اما اینگونه نیست و قطعاً در یک جایی این مشکلات گریبانگیر عربستان خواهد شد .

وی گفت : بویژه در بحث یمن چون میزان جنایات عربستان بسیار بالاست و در این خصوص قانون دادگاههای کیفری آی سی سی وجود دارد و یکی از طرفهایی که می تواند شکایت کند دولت یمن است چون عضو جامعه بین الملل و عضو این دادگاه است .

در ادامه امیر ساعد وکیل و حقوقدان درباره تشکیل کمیته حقیقت یاب گفت : عمدتا اعضای این کمیسیون های حقیقت یاب ماهیت کارشناسان بی طرف را دارند اما این هرگز به معنای یک نخسه قطعی نیست و می تواند بر اساس شرایط ، ماهیت و خصوصیات این کمیسیون های حقیقت یاب با شرایط منطبق و ایده آل تری شکل بگیرد .

وی افزود : اگر صحبت از کمیسیون حقیقت یاب می کنیم لازم است بدانیم نخستین مسئولیت این تکلیف بر عهده دولت است و دولت باید در این خصوص مستند سازی کند یعنی باید به این سمت برویم که از طریق حجاجی که وارد کشور می شوند از طریق منابع خبری و منابع اطلاعاتی و سایر منابع خارجی به جمع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیترامشب؛ کارشناس: میزان جنایت عربستان در یمن بسیار بالاست

تیترامشب؛ کارشناس: میزان جنایت عربستان در یمن بسیار بالاست