مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مهر 1394 ساعت 09:112015-10-03سياسي

امروز صورت می گیرد ورود پیکر جانباختگان فاجعه منا به گیلان


امروز پیکر پاک تعدادی از جانباختگان فاجعه منا وارد گیلان می شود.

- " از رشت، محمدعلی نجفی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح گیلان در ستاد فرماندهی انتظامی این استان با گرامیداشت یاد جان باختگان فاجعه منا اظهار کرد: امروز پیکر تعدادی از جانباختگان فاجعه منا از تهران وارد رشت می شود.

وی با بیان اینکه در اعلام بعدی باید به استقبال شهدای منا برویم تصریح کرد: مراسم هایی برای یادبود شهدای منا در گیلان برگزار می شود که متعاقبا اعلام خواهد شد.

استاندار گیلان در ادامه با تبریک هفته ناجا و قدردانی از پرسنل این نیرو گفت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار، نظم، آرامش و امنیت است و باید در کنار این خصلت ها مظهر ادب و اخلاق باشد.

نجفی اقتدار همراه با عزت و احساس مهربانی و خدمت به مردم و مراقبت از انجام وظایف قانونی و دفاع از ارزش های اسلامی را از ویژگی های نیروی انتظامی برشمرد و افزود: اجرای تمام این وظایف به عهده نیروی انتظامی است.

استاندار گیلان با بیان اینکه امروز پلیس از آن ملتی است که خود مظهر فرهنگ ادب و نظم در جامعه است افزود: هر جا پلیس حضور دارد مردم باید احساس آرامش و آسایش کنند و خدا را شاکریم که امروز پلیس گیلان در بین مردم حضور دارد و موجب شادی و نشاط است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز صورت می گیرد ورود پیکر جانباختگان فاجعه منا به گیلان

امروز صورت می گیرد ورود پیکر جانباختگان فاجعه منا به گیلان