مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مهر 1394 ساعت 10:162015-10-03بين الملل

نگاه رسانه های جهان به افغانستان در هفته ای که گذشت


سقوط قندوز به دست طالبان، مذاکرات صلح کابل و طالبان و تداوم حضور نیروهای آمریکایی و آلمانی در افغانستان از مهم ترین اخبار افغانستان در هفته گذشته است.

- "،حمله طالبان به قندوز و سقوط آن، درخواست چین از جامعه بین المللی برای حمایت از مذاکرات صلح افغانستان، نشست سازمان ملل و تاثیرات آن بر آینده افغانستان، تداوم حضور نیروهای آمریکایی بعد از سال 2016 و تمایل واشنگتن به تبدیل کردن کابل به ریاض کوچک آسیای مرکزی از مهم ترین اخبار افغانستان در هفته گذشته است.

دیلی میل: 11 سپتامبر بهانه ای برای جنگ افروزی در افغانستان بود روزنامه آمریکایی دیلی میل نوشت: جرمی کوربین رهبر حزب کارگر انگلیس 12سال پیش در مقاله ای که اکنون منتشر شده از تونی بلر و جرج دبلیو بوش به دلیل استفاده از حملات 11 سپتامبر در نیویورک برای به راه انداختن جنگ در افغانستان انتقاد کرده است.

(جزییات بیشتر") شینهوا: درخواست چین از جامعه بین الملل برای حمایت از مذاکرات صلح افغانستان شینهوا نوشت: وانگ یی وزیر امور خارجه چین در حاشیه اجلاس عمومی سازمان ملل با حضور در نشست موسوم بازسازی افغانستان و همکاری های منطقه ای) از جامعه بین المللی خواست تا تمامی تمهیدات لازم را به منظور اجرایی شدن روند صلح افغانستان در پیش گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه رسانه های جهان به افغانستان در هفته ای که گذشت

نگاه رسانه های جهان به افغانستان در هفته ای که گذشت