مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مهر 1394 ساعت 13:502015-10-03سياسي

لاریجانی: حادثه منا در اجلاس بین المجالس اسلامی در حال پیگیری است


همچنین صحبت هایی در مورد همکاری های منطقه ای و پیگیری راه کار برای حل بحران های جاری در منطقه انجام شد و امیدواریم سفر رییس پارلمان کرواسی و هیأت اقتصادی زمینه همکاری و توسعه فعالیت ها و روابط را ایجاد کند.

- رییس مجلس شورای اسلامی گفت: حادثه غمبار منا در اجلاس بین المجالس کشورهای اسلامی در حال پیگیری است و من نامه ای به این منظور تدوین و ارسال کردم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی لاریجانی که پس از دیدار و گفت وگو با همتای کروات خود در یک نشست خبری سخن می گفت اظهار کرد: از اینکه رییس مجلس کرواتی به کشورمان آمده بسیار خوشحالیم و این دیدار پس از دو دیدار گذشته ما در نیویورک و سفر هیأت پارلمانی ایران به کرواسی انجام شد و زمینه های همکاری های اقتصادی، تجاری، فرهنگی و سیاسی بین ایران و کرواسی وارد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وی افزود: شرایط این همکاری ها فراهم و زمینه سرمایه گذاری مشترک ایران و کرواسی در بخش های تجاری ایجاد شد و در ادامه هیأت پارلمانی و تجاری کروواسی برای تدوین و تبیین این سازوکارها جلساتی با اتاق بازرگانی و مسئولین اقتصادی ایران خواهند داشت.

لاریجانی تصریح کرد: یکی دیگر از زمینه هایی که در دیدار امروز مورد توجه قرار گرفت همکاری های دانشگاهی و علمی بود که دو طرف آمادگی خود را برای این همکاری ها اعلام و علاقمندی هایی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاریجانی: حادثه منا در اجلاس بین المجالس اسلامی در حال پیگیری است

لاریجانی: حادثه منا در اجلاس بین المجالس اسلامی در حال پیگیری است