مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مهر 1394 ساعت 15:462015-10-03فرهنگي

نمایش ها و برنامه های روز دوم جشنواره سراسری تئاتر «سوره ماه»


از فردا، یک شنبه 12 مهر هم زمان با بیست و چهارمین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه و دومین روز این رویداد فرهنگی، سه نمایش در سالن های مختلف حوزه هنری روی صحنه می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، روز یک شنبه 12 مهر هم زمان با بیست و چهارمین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه و دومین روز این رویداد فرهنگی، سه نمایش در سالن های مختلف حوزه هنری روی صحنه می رود.

نمایش زخمه به کارگردانی و نویسندگی مهیار هزارجریبی از مازندران به مدت 55 دقیقه در دو نوبت 18:15 و 20:00 روی صحنه تالار اندیشه می رود.

داستان این نمایش درباره قصه پادشاهی است که از رویارویی با پسرش به عنوان دشمن خود، اطلاعی ندارد و ناخواسته پسرش را زخمی می کند.

پیری به او می گوید که اگر می خواهی فرزندت زنده بماند باید چهل روز همراه او بروی و با هفت خوان روبه رو خواهی شد و.

نمایش جفت هیچ به کارگردانی و نویسندگی افق ایرجی از استان مرکزی به مدت 45 دقیقه و در دو نوبت 15:00 و 17:00 روی صحنه تماشاخانه ماه می رود.

نبض آهسته زندگی به مدت 45 دقیقه به نویسندگی جعفر مویدی و کارگردانی علی رحیمی از هرمزگان روی صحنه پلاتوی مرکزی دانشکده سینما تئاتر در دو نوبت 15:30 و 17:30 می رود.

نبض آهسته زندگی درباره دختر یک محیط بان برای حفاظت از یوزپلنگ ایرانی است که به دشت می رود و در آن با حوادثی روبه رو می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش ها و برنامه های روز دوم جشنواره سراسری تئاتر «سوره ماه»

نمایش ها و برنامه های روز دوم جشنواره سراسری تئاتر «سوره ماه»