مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مهر 1394 ساعت 23:202015-10-04بين الملل

مک کین: وضع کنونی در سوریه نتیجه سیاست غلط اوباما است


جان مک کین عضو بلندپایه حزب جمهوریخواه و نماینده این حزب در سنای آمریکا گفت اگر نیروهای آمریکایی کنترل کافی بر حملات خود در افغانستان داشتند تراژدی بیمارستان قندوز روی نمی داد و بحرانی که در سوریه شاهد هستیم نتیجه سیاست های غلط دولت اوباما است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمونیتورینگ خبرگزاری صداوسیما، سناتور جان مک کین در گفتگو با سی ان ان گفت حمله به بیمارستان قندوز یک تراژدی است و اگر نیروهای آمریکایی کنترل کافی بر حملات خود در افغانستان داشتند حمله به بیمارستان پزشکان بدون مرز در قندوز روی نمی داد.

این گونه رویدادها در واقع همچنین نتیجه خروج نظامیان آمریکایی از افغانستان بود.

حادثه ای که در قندوز روی داد در واقع بخشی از رویدادهای ناخواسته ای است که ما در هر جنگی شاهد آن هستیم و یکی از دلایلی که ما از جنگ متنفریم نیز همین است.

جان مک کین همچنین درباره تحولات سوریه گفت باراک اوباما در حالی می گوید که جنگ در سوریه را تبدیل به جنگ غیرمستقیم و نیابتی با روسیه نخواهد کرد که در واقع در حال حاضر این یک جنگ نیابتی با روسیه است.

زمانی که باراک اوباما می گوید ما استراتژی جنگ نیابتی با روسیه در سوریه را نداریم باید رویدادهای هفته گذشته را به خاطر بیاورد که جان کری تنها ناظر تقویت نظامی روسیه در سوریه از جمله انتقال جنگنده ها و توپخانه های موشکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مک کین: وضع کنونی در سوریه نتیجه سیاست غلط اوباما است

مک کین: وضع کنونی در سوریه نتیجه سیاست غلط اوباما است