مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مهر 1394 ساعت 14:012015-10-05ورزشي

رییس اداره ورزش و جوانان رودسر خبر داد ساخت سالن تخصصی بوکس در رودسر


رییس اداره ورزش و جوانان رودسر از ساخت سالن اختصاصی بوکس در این شهرستان در سال جاری خبر داد.

- " از رودسر، فرضا مودبی ظهر امروز در نشست اداره ورزش و جوانان این شهرستان با اشاره به ساخت سالن اختصاصی کشتی در رودسر گفت: ساخت سالن اختصاصی کشتی در رحیم آباد رودسر گامی مهم برای توسعه ورزش این شهرستان است.

وی ساخت سالن اختصاصی بوکس را نیاز ورزش رودسر عنوان کرد و افزود: امسال ساخت سالن بوکس در برنامه توسعه محور ورزش رودسر قرار دارد.

رییس اداره ورزش و جوانان رودسر این شهرستان را دارای قابلیت های زیاد در ورزش های بوکس، کشتی، فوتبال، والیبال، ورزش های ساحلی و .

عنوان کرد.

وی با بیان اینکه کشتی گیله مردی از ورزش های مردم پسند و مورد علاقه رودسری ها است، تصریح کرد: با توجه به ویژگی های این شهرستان ورزش های بومی محلی با اقبال گسترده مردمی مواجه است.

مودبی توسعه ورزش همگانی را موقعیتی برجسته برای دستیابی به اهداف پیش رو در ورزش این شهرستان دانست و یادآور شد: ورزش های بومی محلی مانند کشتی گیله مردی قابلیت بالایی در جذب و ماندگاری گردشگران دارد.

وی احداث سالن های اختصاصی در رشته هایی که با آمایش سرزمین همخوانی داشته باشد را در دستیابی به اهداف ورزش مهم خواند و خاطرنشان کرد: شهرستان رودسر از بیشترین ورزشکار در رشته ورزشی کشتی گیله مردی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اداره ورزش و جوانان رودسر خبر داد ساخت سالن تخصصی بوکس در رودسر

رییس اداره ورزش و جوانان رودسر خبر داد ساخت سالن تخصصی بوکس در رودسر