مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مهر 1394 ساعت 14:462015-10-05سياسي

اجرای تئاتر با محتوای ضد دینی در دانشگاه صنعت نفت اهواز


در تئاتری که در جشن آغاز سال تحصیلی در دانشگاه صنعت نفت اهواز برگزار شد، به شکلی ظریف ارزش های دینی مورد توهین قرارگرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه خبرگزاری دانشجو"، به نقل از سایت موج چهارم، بعد از دانشگاه شهید چمران اهواز که در ترم گذشته، در تئاتر خود به ارزش ها تاخته بود، امروزه شاهد آن هستیم که در ابتدای ترم مهرماه، در دانشگاه صنعت نفت اهواز تئاتری روی صحنه می آید که بسیار حرفه ای و مدیریت شده، اقدام به توهین به دین و ارزش های دینی آن به بهانه جشن عید ولایت (امیرالمومنین (ع) می کند.

امسال دانشگاه ها در وضعیتی اقدام به بازگشایی کردند که فضای کشور از یک طرف، غم و اندوه واقعه منا همه را غصه دار کرده و از طرفی دیگر، عرفه و دهه ولایت؛ (عید سعید قربان و عید غدیرخم)، محافل دانشگاهی را تلطیف و پر از شور و نشاط کرد.

همه دیدیم که چگونه فضای ماه مهر و علاقه دانشجویان به کسب علم و دانش در سرتاسر دانشگاه های شهید پرور خوزستان همانند سایر استان ها در کشور طنین انداز شد و این نشاط وصف ناپذیر، روحیه امید و خودباوری را در این سفیران علم و دانش به خوبی به وجود آورد.

در چنین فضایی و در لوای بی مدیریتی و بی تدبیری عده ایی از مسئولان امر در دانشگاه ها که گاهی به عمد و گاهی غفلت بوده، متاسفانه عده ایی که بسیار اندک و قلیل هستند، از فضای ایجاد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای تئاتر با محتوای ضد دینی در دانشگاه صنعت نفت اهواز

اجرای تئاتر با محتوای ضد دینی در دانشگاه صنعت نفت اهواز