مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مهر 1394 ساعت 15:312015-10-05سياسي

لاریجانی باید شان ریاست مجلس را حفظ کند


مسئول بسیج اساتید دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به اتفاقات روز گذشته مجلس شورای اسلامی گفت: تهیه طرح دو فوریتی برای تأیید برجام با اجازه هیات رییسه و  بدون اطلاع سایر نمایندگان مسیری خلاف مردم سالاری است.

- منصور امین، مسئول بسیج اساتید دانشگاه علوم پزشکی اهواز در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو" در اهواز، بیان داشت: توافق برجام دارای سوراخ های زیادی برای نفوذ دشمن است و به حق می توان گفت دروازه نفوذ دشمن به لایه های تصمیم ساز حاکمیتی است.

وی افزود: این سوراخ های برجام چیزی است که همه کارشناسان منصف و متخصص به آن صحه گذاشتند؛ اما دولت اجازه نمی دهد این مسائل مطرح شود و با برگزاری جشن های خیابانی اجازه نمی دهد مردم با واقعیات برجام مطلع شوند.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در برجام بسیاری از خطوط قرمز نظام رد شده است و دیپلماسی که باید مبتنی بر صلابت و شجاعت باشد به شکل اتفاقی به ذلت و خواری افتاده است که این نوع دیپلماسی باعث طمع بسیاری از کشورهای فاسد و حقیر به ایران شده است.

امین ادامه داد: گزارش کمیسیون برجام نشان داد که برجام اشکالات عدیده ای دارد باید مرتفع شود؛ اما هیات رییسه مجلس به شکلی جانبدارانه از دولت و بر خلاف گزارش کمیسون برجام طرح دو فوریتی آماده کرد که این برخلاف ماهیت مردم سالا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاریجانی باید شان ریاست مجلس را حفظ کند

لاریجانی باید شان ریاست مجلس را حفظ کند