مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مهر 1394 ساعت 11:362015-10-06ورزشي

مقصران ناکامی بسکتبال چه کسانی هستند؟


تیم ملی بسکتبال در جام ملت‎های آسیا نه قهرمان شد و نه سهمیه گرفت اما هیچ یک از این دو ناکامی دلیل محکمی نیست برای هجوم به سرمربی تیم، نقد کادر فنی و عملکرد آن پیش از قطعیت یافتن دلیل اصلی ناکامی.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رسانه های خبرگزاری تسنیم"، دفاع از عنوان قهرمانی و کسب تنها سهمیه مستقیم قاره آسیا برای صعود به المپیک شرط اصلی فدراسیون بسکتبال برای انعقاد قرارداد با درک باورمن بود و البته ادامه همکاری با این مربی آلمانی پس از سه ماه نخست؛ مربی که عملکردش طی دو سه ماه گذشته برای خیلی‎ها و مهمتر از همه مسئولان فدراسیون و بازیکنان تیم ملی خوشایند بود اما محقق نشدن مهمترین هدف تعریف شده از جذب وی، منجر به مطرح شدن صحبت‎هایی متفاوت در رابطه با این مربی شده است.

در این میان برخی که سال ها در کنار تیم ملی بودند و در دوره جدید مدیریت فدراسیون جایگاه خود را از دست دادند و یا اینکه تاکنون اصلا شانس همکاری ملی را به دست نیاورده اند، طی روزهای اخیر انتقاد اصلی خود از عدم نتیجه گیری تیم ملی را متوجه سرمربی تیم کردند و اینکه کادر فنی باید تقویب شود! کادر فنی باید پاسخگو باشد اما .

بی شک در رابطه با چگونگی نتیجه گیری بیشتر از هر فردی در تیم، اعضای کادر فنی مسوول و پاسخگو هستند اما به نظر می‎رسد اینکه بدون هیچ ارزیابی و بررسی دقیق و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقصران ناکامی بسکتبال چه کسانی هستند؟

مقصران ناکامی بسکتبال چه کسانی هستند؟