مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مهر 1394 ساعت 22:162015-10-06فرهنگي

رییس اداره ارشاد تنکابن: روزانه 3 هزار نفر در سینماهای غرب مازندران فیلم می بینند


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنکابن با اشاره به اینکه مردم با سینما آشتی کرده اند، گفت: روزانه 3 هزار نفر در سینماهای غرب مازندران فیلم می بینند.

- " در شهرستان نوشهر از استقبال کم نظیر مردم از جشنواره بین المللی فیلم های ویدئویی یاس خبر داد و اظهار کرد: مردم با سینما آشتی کرده اند و با حضور در سینماهای محل اکران فیلم ها شور و نشاط خاصی به این جشنواره بخشیدند.

وی افزود: در سومین روز جشنواره بین المللی فیلم یاس براساس آمارهایی که از سینماهای چالوس و تنکابن و رامسر داریم استقبال نسبت به دو روز اول بسیار خوب بوده و این جای خرسندی است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنکابن تصریح کرد: روزانه 12 فیلم در سه شهرستان برای نخستین بار اکران می شود که شاهد آن هستیم مردم استقبال کرده اند و آمار استقبال 3 هزار نفر در روز از سینماهای سه شهرستان داریم که این آمار نسبت به گذشته نشان از آشتی مردم با سینما دارد.

وی خاطرنشان کرد: در کنار برگزاری این جشنواره، با همکاری دانشگاه آزاد تنکابن که رشته های هنری را تدریس می کند، کارگاه های هنری نیز با حضور هنرمندان ملی و دانشجویان این رشته در محل دانشگاه آزاد برگزار می شود.

قاسمی در پایان برنامه های سومین روز اکران فیلم های جشنواره بین المللی یاس در سه سینمای غرب مازندران را اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اداره ارشاد تنکابن: روزانه 3 هزار نفر در سینماهای غرب مازندران فیلم می بینند

رییس اداره ارشاد تنکابن: روزانه 3 هزار نفر در سینماهای غرب مازندران فیلم می بینند