مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مهر 1394 ساعت 01:452015-10-06بين الملل

یک تبعه کره جنوبی به عنوان رییس گروه کارشناسان آب و هوا منصوب شد


هوئسونگ لی Hoesung Lee از کره جنوبی سه شنبه به عنوان رییس گروه بین دولتی کارشناسان مربوط به تغییرات جوی که فعالیتهای آن مرجع گفتگوهای مربوط به مقابله با گرم شدن هوا محسوب می شود ، منصوب شد.

او جایگزین راجندرا پاچوری Rajendra Pachauri می شود که فوریه 2015 به سبب اتهامات یکی از همکاران زن خود در هند به آزار و اذیت جنسی ، مجبور شده بود از مقام خود کناره گیری کند.

در نشست گروه بین دولتی کارشناسان درباره تغییرات جوی که در دوبرونیک Duovnik کرواسی برگزار شد ، هوئسونگ 69 ساله که 78 رای به دست آورد از ژان پاسکال فان یپرسله Jean-Pascal van Ypersele بلژیکی که توانست 56 رای به دست آورد پیشی گرفت .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرانسه از پاریس ، این دانشمند کره ای که کارشناس اقتصاد جوی ، انرژی و توسعه پایدار است پیش از این یکی از سه معاون رییس این گروه بوده است .

این گروه که گردآوری کارهای سرتاسر جهان را در رشته های مختلف برعهده دارد سال 2014 پنجمین گزارش کامل خود را درباره گرم شدن هوا ، تاثیرات آن و گزینه های مربوط به محدود کردن آن ، منتشر کرد .

نتیجه گیری های این گروه به عنوان پایه ای برای کشورهایی به کار می رود که درباره توافقنامه آینده مربوط به آب هوا در کنفرانس پاریس در پایان سال گفتگو می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک تبعه کره جنوبی به عنوان رییس گروه کارشناسان آب و هوا منصوب شد

یک تبعه کره جنوبی به عنوان رییس گروه کارشناسان آب و هوا منصوب شد