مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مهر 1394 ساعت 16:262015-10-07اقتصادي

11 هزار کودک در مهدهای استان یزد در حال آموزش هستند


مدیرکل بهزیستی استان یزد آموزش های دینی و مذهبی ویژه کودکان را ضروری دانست و از حضور بیش از 11 هزار کودک یزدی در مهدهای کودک استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، جلیل عفتی صبح امروز در نشست خبری خود که به مناسبت فرا رسیدن هفته ملی کودک برگزار شد، با بیان اینکه 15 مهر ماه آغاز هفته ملی کودک و 16 مهر روز جهانی کودک است، اظهار داشت: این هفته نشانه ارزش و جایگاه کودکان به عنوان قشر مهم جوامع توسعه یافته است.

مدیرکل بهزیستی استان یزد با اشاره به ضرورت سرمایه گذاری برای کودکان گفت: توجه به کودکان دستاوردهای بزرگ و ارزشمند آینده را در پی دارد.

عفتی با اشاره به اهمیت وجود ظرفیت نهادهای غیر دولتی در استان یزد افزود: بیش از 300 مهد کودک با ظرفیت بیش از 11 هزار کودک در مناطق مختلف شهری و روستایی استان یزد در حال فعالیت هستند.

وی رویکرد سازمان بهزیستی در مدیریت مهد کودک ها را مراقبت، رشد و پرورش کودکان دانست و بیان کرد: مهد کودک های استان یزد نسبت به دیگر استان های کشور، وضعیت مطلوب و قابل قبولی دارند.

وی تصریح کرد: هسته ای شدن، تک فرزندی و فاصله سنی قابل توجه بین فرزندان، مهم ترین عامل برآورده نشدن نیازهای کودکان در عصر امروز است، که باید بیش از پیش به آن توجه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 هزار کودک در مهدهای استان یزد در حال آموزش هستند

11 هزار کودک در مهدهای استان یزد در حال آموزش هستند