مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مهر 1394 ساعت 17:012015-10-07حوادث

فرماندار نوشهر: امکانات آتش نشانی نوشهر پاسخگوی حوادث نیست


فرماندار نوشهر با بیان اینکه امکانات آتش نشانی این شهرستان نمی تواند پاسخ گوی نیازها در زمان وقوع حوادث و آتش سوزی شود، گفت: باید امکانات سخت افزاری و نرم افزاری متناسب با نیازهای حوزه زیرپوشش آتش نشانی نوشهر فراهم شود.

- " از شهرستان نوشهر، محمدعلی قمی اویلی عصر امروز در مراسم گرامیداشت روز جهانی آتش نشانان ضمن تجلیل از آتش نشانان نوشهری با اشاره به اینکه نیروهای آتش نشانی با عشق و علاقه به خدمت رسانی به مردم مشغول هستند، اظهار کرد: خانواده های این کارکنان نیز در این امر خطیر سهیم هستند و تلاش ها آتش نشانان جای تجلیل دارد.

وی با بیان اینکه امروز آتش نشانی در حوزه های مختلف خدمات زیادی ارائه کردند، افزود: در گذشته تصور بر این بود که آتش نشانی فقط در مواقع بروز بحران آتش سوزی ارائه خدمت می کند ولی امروز می بینیم نه تنها در زمان وقوع حریق، بلکه دارای گستره خدمات رسانی آتش نشانی فراتر از اطفای حریق است.

فرماندار نوشهر با اشاره به اینکه آتش نشانی یک ظرفیت برای شهر محسوب می شود، خاطرنشان کرد: سرعت عمل آتش نشانان در زمان حوادث و رفع مشکل به وجود آمده نیز قابل تحسین است و این امر آرامش خانواده ها و شهروندان را در پی دارد.

وی بر لزوم تقویت امکانات آتش نشانی در نوشهر تأکید کرد و گفت: هنوز ساختمان ها بلندمرتبه ای در نوشهر وجود دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار نوشهر: امکانات آتش نشانی نوشهر پاسخگوی حوادث نیست

فرماندار نوشهر: امکانات آتش نشانی نوشهر پاسخگوی حوادث نیست