مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مهر 1394 ساعت 19:012015-10-07سياسي

توسط شهردار لار صورت گرفت تجلیل از آتش نشانان لارستانی


در آیینی با حضور شهردار لار و رییس شورای اسلامی این شهر از زحمات و تلاش های جمعی از آتش نشانان لارستان تجلیل شد.

- " از لارستان، عصر امروز در آیینی با حضور محمدرضا قنبرنژاد شهردار لار و حجت الاسلام علی عمرانی رییس شورای اسلامی شهر لار، اسحاق شاکری مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری این شهر از زحمات و تلاش های جمعی از آتش نشان ها  لارستانی تجلیل شد.

در این آیین، مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لار با برشمردن بخشی از مراحل انجام عملیات دقیق و منظم با کمترین امکانات و وسایل توسط آتش نشان ها در لارستان گفت: عدم وجود وسایل و امکانات و همچنین عدم کارایی لازم ماشین آلات آتش نشانی مأموریت مهم و حساس نیروهای آتش نشانی را دشوار کرده است.

اسحاق شاکری افزود: باوجود کمبود نیروی آتش نشانی نسبت به وسعت این شهرستان و حوزه خدماتی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لار در شهرها و روستاهای مجاور مانند لطیفی، خور، براک و غیره و همچنین تصادفات و امداد جاده ای تا شعاع 180 کیلومتری در حد متوسط قرار داریم که باید با تدبیر شهردار و شورای اسلامی شهر لار این معضل مهم و اساسی  به زودی مرتفع شود.

رییس شورای اسلامی شهر لار در سخنانی ضمن تبریک روز آتش نشان و تشکر از آنان به خاطر تلاش سخت و شبانه روزی این ایثارگران گفت: زبان از تشکر و قدردانی شما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسط شهردار لار صورت گرفت تجلیل از آتش نشانان لارستانی

توسط شهردار لار صورت گرفت تجلیل از آتش نشانان لارستانی