مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مهر 1394 ساعت 20:462015-10-07سياسي

حج امسال، فضای فوق العاده امنیتی داشت/ حکایت ایستاده جان دادن حجاج در قتلگاه منا


مدیر یکی از کاروان های حج امسال با تاکید بر اینکه در این حادثه خیلی از حجاج به علت عطش زیاد جان دادند، گفت: تعداد زیادی از حجاج در آن ترافیک انسانی، - ایستاده جان دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از اصفهان"، مراسم بزرگداشت جان باختگان حادثه منا در مسجد شجره دانشگاه اصفهان برگزار شد.

این مراسم با حضور هوشنگ طالبی، سرپرست دانشگاه اصفهان، جمعی از اساتید و کارمندان دانشگاه و مصطفی کلانی، مدیر یکی از کاروان های حج امسال برگزار شد.

کلانی یکی از شاهدان حوادث حج امسال است که در این مراسم به تشریح این حوادث پرداخت و گفت: حج امسال، فضای فوق العاده امنیتی داشت.

وی افزود: هر سال یکی از مفاد ذکر شده در قرارداد سازمان حج و زیارت با وزارت حج سعودی، قرائت دعای کمیل و مراسم برائت از مشرکین در عرفات است.

اما صبح اولین پنجشنبه طی جلسه ای گفتند که سعودی ها اجازه خواندن دعای کمیل نداده اند.

شاهد عینی حادثه منا تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد طبق برنامه قبلی حجاج را به محل دعای کمیل ببریم و تا جایی که درگیری پیش نیامده به مسیر خود ادامه دهیم، اما در راه تعداد زیادی کماندو سعودی دیدم.

کلانی ادامه داد: ساعت نه شب به ما اعلام کردند که مجوز صادر شده اما زائران ایرانی را از یک مسیر تنگ به بین الحرمین بردند مسیری که پر از کماندو آماده به حمله ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حج امسال، فضای فوق العاده امنیتی داشت/ حکایت ایستاده جان دادن حجاج در قتلگاه منا

حج امسال، فضای فوق العاده امنیتی داشت/ حکایت ایستاده جان دادن حجاج در قتلگاه منا