مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مهر 1394 ساعت 10:402015-10-08اقتصادي

معاون وزیر صنعت ،معدن و تجارت: مشکلات اقتصادی بزرگترین چالش کشور


بجنورد /خبرگزاری صدا و سیما / اقتصادی معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر صنعت ، معدن و تجارت گفت: یکی از بزرگترین چالش های کشور مشکلات اقتصاد در حوزه های مختلف بویژه بخش های تولیدی است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما / علی یزدانی دیشب در نشست با فعالان اقتصادی خراسان شمالی در شیروان گفت : اقتصاد کشور نیازمند یک حرکت جدی و کار بزرگ است که باید بزرگان آن را انجام دهند .

به گفته وی ، در این راستا باید از واحدهای تولیدی کوچک حمایت شود و امروز اگر مشکلات بازار تولید را حل نکنیم و برای خرید فکری نکنیم کارخانجات فعال فعلی نیز تعطیل می شود .

وی با بیان اینکه شاخص رفاه ایران در سال 2014 ، 107 بوده است و بر اساس اهداف سند چشم انداز باید قطب اول منطقه شود تصریح کرد : در شاخص اقتصاد رتبه ایران 114، عربستان 24 ، ترکیه 86 و مالزی 20 است و در کارآفرینی و فرصت ها نیز رتبه ایران 93 است .

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت صنعت ، معدن و تجارت با بیان اینکه برای ایجاد تحول در کشور نیازمند مدیران جسور و ریسک پذیر هستیم اضافه کرد: اعتبار نظام به اعتبار مسئولان است و در بحث اقتصاد مقاومتی همه باید وارد کار شوند و از همه محصولات داخلی باید حمایت شود .

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: هم اکنون یک شهرک و یک ناحیه صنعتی در شیروان داریم که بحث مشکل آب آن حل شده و زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر صنعت ،معدن و تجارت: مشکلات اقتصادی بزرگترین چالش کشور

معاون وزیر صنعت ،معدن و تجارت: مشکلات اقتصادی بزرگترین چالش کشور