مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مهر 1394 ساعت 14:262015-10-08ورزشي

350 ورزشکار معلول در استان یزد فعالیت می کنند


مدیرکل بهزیستی یزد ارتقای بیش از پیش جایگاه ورزش معلولان در استان یزد را ضروری دانست و از فعالیت 350 معلول ورزشکار در استان یزد خبر داد.

- جلیل عفتی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در یزد"، با بیان اینکه مقوله ورزش در راستای توانمند سازی معلولان است، اظهار داشت: ورزش و حضور در جلسات ورزشی، شرایط حضور مستمر معلولان را در جامعه به منظور جلوگیری از افسردگی فراهم می کند.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان یزد با اشاره به افزایش تعداد مدال های مسابقات پارالمپیک نسبت به مسابقات المپیک را نشانه توانمندی معلولان دانست و بیان کرد: در استان یزد 50 هزار معلول با معلولیت های مختلف تحت پوشش سازمان بهزیستی بوده، که بیش از نیمی از این تعداد در حال دریافت خدمات مستمر هستند.

عفتی با اشاره به ضرورت ایجاد زمینه های ارتقای توانمندی معلولان ورزشکار افزود: در استان یزد 350 معلول در رشته های بسکتبال با ولیچر، تنیس روی میز، تیراندازی، شنا، وزنه برداری، والیبال و غیره فعالیت می کنند.

وی با اشاره به وجود 9 رشته ورزشی ویژه آقایان و 8 رشته ورزشی ویژه بانوان معلول در استان یزد تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای معلولان و دیدار با ائمه جمائت استان یزد از جمله برنامه های روز ملی پارالمپیک در یزد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

350 ورزشکار معلول در استان یزد فعالیت می کنند

350 ورزشکار معلول در استان یزد فعالیت می کنند