مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مهر 1394 ساعت 06:362015-10-09سياسي

شهردار مشهد: تواضع و ولایت پذیری شهید شوشتری زبانزد همگان بود


شهید شوشتری در نگاه اول انسان را مجذوب خود می کرد و تواضعش عبرت آمیز برای همه و ولایت پذیری ویژگی مهم او بود.

- " از مشهد سید صولت مرتضوی شامگاه پنجشنبه در مراسم بزرگداشت شهدای وحدت (شهیدان شوشتری و محمدزاده) که در مسجد امام علی (ع) مشهد برگزار شد، اظهار کرد: این محفل به نوعی زیور یادگاران جنگ، علما، دانشمندان و طوائف سیستان و بلوچستان است.

شهردار مشهد افزود: مقام معظم رهبری در تبیین سیاست های کلان نظام و در دیدار با فرماندهان نیروی دریایی برای سیاست خارجی ما خط و نشانی را ترسیم فرمودند؛ ایشان به موضوع مذاکرات آمریکا اشاره و در تحلیلی حکیمانه طرفداران مذاکره را به دو دسته تقسیم کردند.

وی عنوان کرد: یک دسته انسان های عوامی که اساسا دل در گروی دنیا دارند و تحلیل صحیحی از اوضاع حاکم بر جهان ندارند و دسته دوم، شخصیت ها و انسان هایی هستند که اساسا در انتخاب مسیر دچار تردید شد ه اند و خط سازش را پیگیری می کنند.

وی با اشاره به تبیین بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب یادآور شد: فهوی حسین از روزنامه نگاران برجسته مصری مقاله ای منتشر شده تحت عنوان ما و ایران دارد که در آن می گوید در 30 سال پیش از نظر مؤلفه های حاکم بر جهان توانمندی، اقتدار، عرض اندام در جغرافیا معادل همدیگر بودیم و در انتخاب مسیر دو مسیر متفاوت را ایران و مصر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار مشهد: تواضع و ولایت پذیری شهید شوشتری زبانزد همگان بود

شهردار مشهد: تواضع و ولایت پذیری شهید شوشتری زبانزد همگان بود