مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مهر 1394 ساعت 11:412015-10-09بين الملل

قطر کودتا زده و زنی که دربار را صحنه گردانی می کند


شیخ نشین قطر کودتاهای متعدد بر سر قدرت را تجربه کرده است که به نام کودتاهای سفید و کودتای تلویزیونی شهرت دارد و در آخرین مورد آن شیخه موزه همسر امیر سابق این کشور نقش بازیگر اصلی را ایفا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری تسنیم" به نقل از روزنامه الدیار ، موزه دختر ناصر المسند و چهارمین همسر شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی امیر سابق قطر است که بخش زیادی از کتاب جدید اسامه فوزی را که به زودی تحت عنوان حاکمان و زنان در لندن چاپ خواهد شد، به خود اختصاص داده است.

همانطور که در کتاب فوزی آمده است، موزه توانست نگاه ها را به خود جلب کند به ویژه اینکه با گرفتن عکس از وی مخالفتی ندارد و با قدرت گرفتن او در قطر گفته شد که وی در تلاش برای ارائه تصویر جدیدی از قطر و تقویت این تصویر است.

حمد با حاتم بخشی سعودی و عرب های خلیج فارس روزگار می گذراند اما تلاش های موزه و همسرش با واقعیت های متعدد تاریخی تلاقی پیدا خواهد کرد، به ویژه اینکه ساختار کنونی شیخ نشین قطر چیزی جز یکی از اشتباهات تاریخی نیست؛ اشتباهاتی که با رسوایی های اخلاقی، مالی، جنسی و نیز کشمکش افراد خاندان حاکم بر سر قدرت گره خورده و موجب شد حاکم کنونی آن پدر خود را از قدرت برکنار کرده و او را به دزدی و اختلاس متهم کند، در نتیجه او با حاتم بخشی های سعودی و سایر کشورهای عربی خلیج فا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطر کودتا زده و زنی که دربار را صحنه گردانی می کند

قطر کودتا زده و زنی که دربار را صحنه گردانی می کند