مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مهر 1394 ساعت 11:312015-10-10بين الملل

نگاه رسانه های جهان به افغانستان در هفته ای که گذشت


درگیری نیروهای امنیتی و طالبان در قندوز، تمدید حضور نیروهای ائتلاف در افغانستان و محکومیت جهانی حمله به بیمارستان پزشکان بدون مرز از مهم ترین اخبار افغانستان در هفته گذشته است.

- "، اوضاع نابسامان مردم قندوز، قوم گرایی در دولت وحدت ملی، بحران مهاجرت، برگزاری نشست بین المللی در مورد قندوز ، آزادی یک تبعه افغانستانی از زندان گوانتانامو پس از 11 سال، درگیری بین نیروهای امنیتی و طالبان و محکومیت جهانی حمله به بیمارستان پزشکان بدون مرز، از مهم ترین اخبار افغانستان در هفته گذشته است.

الجزیره: غیرنظامیان قربانیان اصلی درگیری های قندوز شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد: درگیری ها در قندوز افغانستان بیش از همه جان غیرنظامیان را به خطر می اندازد.

خبرنگار الجزیره انگلیسی از پل خمری در فاصله صد و سی کیلومتری قندوز گزارش داد: درگیری در شهر قندوز افغانستان ادامه دارد و مردم شهر که در وسط درگیری ها گرفتار شده اند، التماس می کنند که اوضاع آنها گزارش داده شود.

(جزییات بیشتر") اکونومیست: قندوز آزمونی جدی برای دولت وحدت ملی اکونومیست نوشت:حادثه قندوز از یک سو پیروزی تبلیغاتی برای مخالفین مسلح بود و از سوی دیگر یک تکان سنگین برای حکومت افغانستان به شمار می رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه رسانه های جهان به افغانستان در هفته ای که گذشت

نگاه رسانه های جهان به افغانستان در هفته ای که گذشت