مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مهر 1394 ساعت 11:412015-10-10بين الملل

وزیر اطلاعات آرژانتین: آمریکا متهم اصلی مرگ نیسمن را به آرژانتین تحویل دهد


رسانه آرژانتینی ته لام گزارش داد که وزیر اطلاعات فعلی آرژانتین از آمریکا خواسته که از حمایت وزیر اطلاعات سابق این کشور که تحت تعقیب قضایی است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای ، اسکار پاریلی وزیر اطلاعات آرژانتین روز گذشته از آمریکا خواست که از حمایت اوراسیو آنتونیو استیوسو وزیر اطلاعات سابق این کشور آمریکای جنوبی که به اتهامات متعددی تحت تعقیب قضایی می باشد، دست بردارد.

وی در این رابطه افزود که امیدواریم آمریکا به حمایت خود از استیوسو و همکاری نکردن با قوه قضاییه آرژانتین در موضوع مهمی همچون موضوع حمله به مرکز یهودیان این کشور موسوم به آمیا پایان دهد.

پاریلی بار دیگر از آمریکا خواست که محل اقامت وزیر اطلاعات سابق آرژانتین که یکی از متهمان دست داشتن در مرگ آلبرتو نیسمن دادستان فقید این کشور در پرونده آمیا می باشد را فاش کند.

وزیر اطلاعات آرژانتین تصریح کرد که برزیل و اروگوئه با رضایت کامل به درخواست آرژانتین پاسخ دادند اما آمریکا مثل همیشه به معاهده خود با سازمان بین المللی پلیس (اینترپل) بی اهمیت است.

وی خاطرنشان کرد: برای من واضح است که موضوع تنها حمایت آمریکا از استیوسو نیست بلکه این کشور در تلاش است که همکاری وی در موضوع آمیا را نیز کتمان کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اطلاعات آرژانتین: آمریکا متهم اصلی مرگ نیسمن را به آرژانتین تحویل دهد

وزیر اطلاعات آرژانتین: آمریکا متهم اصلی مرگ نیسمن را به آرژانتین تحویل دهد