مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مهر 1394 ساعت 11:462015-10-10اقتصادي

افشاگری وزیر نفت علیه وزیر صنعت


اظهارات زنگنه علیه نعمت زاده در حالی است که علی جنتی وزیر ارشاد دولت یازدهم نیز اخیراً اعتراف کرد که دولت بابت پرونده کرسنت نزدیک به 14 میلیارد دلار جریمه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو انتقادات تند آن ها از سیاست های اقتصادی دولت، همچنان در کانون توجهات قرار دارد، واقعیت آن است که شکاف در دولت فقط به همین نامه محدود نیست.

تیم اقتصادی دولت متشکل از وزرای دولت، مشاوران و معاونان روحانی، اختلافات عمیقی برای تصمیم گیری در مسائل مختلف اقتصادی دارند.

این اختلافات و ناهماهنگی موجب معطل ماندن تصمیمات در حوزه های مختلف شده که پیامدهای آن در تشدید رکود بازارهای گوناگون قابل مشاهده است.

در نامه 4 وزیر به روحانی، به وضعیت معلق صنایع پتروشیمی به عنوان یکی از عوامل سقوط بازار سرمایه اشاره شده است: در صنعت پتروشیمی که بیش از 35 درصد از ارزش بازار سرمایه را تشکیل می دهد، سیاست های نامعلوم تعیین نرخ خوراک گاز و همچنین افزایش قیمت دلار مبادله ای که موجب افزایش بهای تمام شده آن ها شده است، به رکود این بخش دامن می زند، همچنین کنترل قیمت محصولات تولیدی بعضی از شرکت های بورسی مانع از تعدیل متناسب درآمدها و هزینه ها گردیده است.

مطابق این نامه، در فاصله دی ماه 92 تا مردادماه 94 بیشترین تأثیر در سقوط 180 هزار میلیارد تومانی بازار سرمایه را شرکت های پتروشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری وزیر نفت علیه وزیر صنعت

افشاگری وزیر نفت علیه وزیر صنعت