مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مهر 1394 ساعت 12:512015-10-10سياسي

سوگواره «به رنگ یار» در دانشگاه بیرجند برگزار می شود


در آستانه ماه محرم بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند سوگواره «به رنگ یار» را در سه بخش خطاطی و نقاشی، طراحی سیاه قلم و طراحی گرافیکی برگزار می کند.

- در آستانه ماه محرم بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند سوگواره به رنگ یار را در سه بخش خطاطی و نقاشی، طراحی سیاه قلم و طراحی گرافیکی برگزار می کند.

علیرضا رحمانی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در بیرجند"، به تشریح برنامه های بسیج دانشجویی دانشگاه در ماه محرم و صفر پرداخت و گفت: سوگواره هنر های تجسمی در سه بخش خطاطی و نقاشی، طراحی سیاه قلم و طراحی گرافیکی با عنوان سوگواره به رنگ یار به همت بسیج دانشجویی در ایام ماه محرم در دانشگاه برگزار خواهد شد.

وی از برپایی ایستگاه صلواتی، فضاسازی دانشگاه و دانشکده ها و سیاهه زنی در سطح دانشگاه خبر داد و افزود: هیات محبان المهدی دانشگاه نیز با همکاری بسیج دانشجویی به برگزاری مراسم سوگواری و برپایی هیات های سینه زنی دانشگاه بویژه در روز تاسوعا و عاشورا خواهد پرداخت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند با بیان اینکه ما در سال گذشته یک کاروان پیاده 20 نفره از دانشجویان پسر این دانشگاه برای حضور در مراسم اربعین عازم کربلا شدند، گفت: ثبت نام در کاروان پیاده اربعین امسال نیز از 10 مهرماه آغاز شده و تا 24 مهر اد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوگواره «به رنگ یار» در دانشگاه بیرجند برگزار می شود

سوگواره «به رنگ یار» در دانشگاه بیرجند برگزار می شود