مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مهر 1394 ساعت 23:262015-10-10ورزشي

معاون دستگاه ورزش استان خبر داد مریوان، قهرمان اسکیت سرعت انتخابی کردستان شد


معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت: مسابقات انتخابی اسکیت سرعت این استان در 4 رده سنی با قهرمانی مریوان در دو بخش زنان و مردان به پایان رسید.

- " از سنندج، علی فتح الله زاده امشب در جمع ورزشکاران استان کردستان اظهار کرد: مسابقات انتخابی اسکیت سرعت کردستان با حضور شهرستان های تابعه استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این رقابت ها به منظور شرکت در رقابت های لیگ کشوری و در شهرستان سنندج برگزار شد، گفت: 7 تیم از شهرستان های سنندج، سقز، بانه، بیجار، دیواندره، مریوان و کامیاران در این بازی ها حضور داشتند.

معاون اداره کل ورزش و جوانان کردستان تصریح کرد: اسکیت بازان این مسابقات در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و در ماده های 100، 200، 300، 500 و 1000 متر در پیست اسکیت مجموعه ورزشی ملک نیا به رقابت با هم پرداختند.

فتح الله زاده خاطرنشان کرد: مسابقات انتخابی اسکیت سرعت استان کردستان، برای اولین بار به سیستم سنسور داوری مجهز شده بود که امکان اشتباه داوری را در ثبت رکوردها به صفر رساند.

وی تصریح کرد: در پایان مسابقات و در بخش تیمی آقایان در مجموع رده های سنی، مریوان عنوان نخست را به دست آورد و سقز بر سکوی دوم قرار گرفت، ضمن آنکه شهرستان دیواندره هم در جایگاه سوم ایستاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون دستگاه ورزش استان خبر داد مریوان، قهرمان اسکیت سرعت انتخابی کردستان شد

معاون دستگاه ورزش استان خبر داد مریوان، قهرمان اسکیت سرعت انتخابی کردستان شد