مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مهر 1394 ساعت 08:462015-10-11سياسي

مهدی محمدی مطرح کرد ضرورت چارچوب بندی مجدد برجام


اکنون مجلس شورای اسلامی در موقعیتی است که باید ماموریت تاریخی خود را ایفا کند؛ این ماموریت تاریخی اگر بنا باشد درست انجام شود قاعدتا باید برگرفته از همان واقعیات کلیدی باشد که در متن کمیسیون برجام افشا شده است.

- "، مهدی محمدی طی یادداشتی در روزنامه امروز نوشت: تصمیم امروز مجلس شورای اسلامی درباره برجام تاریخی خواهد بود.

مجلس برای نخستین بار در سال های اخیر درباره یک مساله در سطح امنیت ملی با تبعات امنیتی، سیاسی و ژئوپلیتیک بسیار گسترده تصمیم خواهد گرفت.

با وجود همه تلاش ها، مجلس تاکنون با قدرت از حیثیت خود دفاع کرده و نشان داده است بررسی توافق هسته ای را یک امر غیرجدی و تشریفاتی نمی داند و اراده ملت و فرمان رهبری را با معاملات سیاسی سودا نخواهد کرد.

نقطه اوج این فرآیند گزارشی بود که کمیسیون ویژه برجام منتشر کرد و آشکارا آرامش کسانی را که نمی خواستند گذار از متن به بطن درباره برجام رخ بدهد، به هم ریخت.

عجیب نیست برخی افراد که پس پرده در تولید برجام نقش ویژه ایفا کرده اند و مایل به علنی شدن جزییات آن مداخلات ویژه هم نیستند، گزارش کمیسیون برجام را آش شله قلمکار بخوانند.

از دید کسانی که برجام را مقدمه ای برای منافع اقتصادی ویژه، زد و بندهای امنیتی و سیاسی خاص در آستانه انتخابات و وادادگی های ژئوپلیتیک گسترده می دانند، ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهدی محمدی مطرح کرد ضرورت چارچوب بندی مجدد برجام

مهدی محمدی مطرح کرد ضرورت چارچوب بندی مجدد برجام