مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مهر 1394 ساعت 00:212015-10-11سياسي

تا اجرای برجام از بیان آمارها و مطالب غیراصولی پرهیز شود


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:قبل از اجرای برجام ادعاهای بسیاری مطرح است و هیچ کس نمی داند در واقعیت چه چیزی رخ می دهد به همین دلیل از بیان آمارها ارقام و یا مطالب غیر اصولی باید پرهیز کرد.

- احمد بخشایش در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم"، درباره موضوع ضرر مردم از تأخیر برجام گفت: این که مردم از فردای اجرای برجام میلیون ها دلار سود کنند و یا این که با تاخیر اجرای برجام روزانه چند ده هزار دلار ضرر کنند حرف درستی نیست اما قبل از اجرای برجام این نکته مهم است که باید تمامی جوانب مورد بررسی قرار گیرد.

وی ادامه داد: اقتصاد ایران دچار رکود شده است و هیچ کس از رکود نفعی نخواهد برد، این که بعد از اجرای برجام نیز معجزه ای رخ دهد هم تصور اشتباهی است بلکه امیدواریم با اتخاذ سیاست های درست و حساب شده کشور راه رونق اقتصادی را از سر بگیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان این که نباید توقع مردم را از برجام غیر واقعی کنیم گفت: این که بعد از برجام "چه می کنیم" مهم است و این که "چه می شود" تاثیر مدیریت و سیاست مسئولان است که امیدواریم از فضای ایجاد شده نهایت استفاده را بکنند.

بخشایش با بیان این که نباید مردم را ملتهب کرد و یا سبب انشقاق آن ها شد تاکید کرد: قبل از اجرای برجام ادعاهای بسیاری مطرح است و هیچ کس ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا اجرای برجام از بیان آمارها و مطالب غیراصولی پرهیز شود

تا اجرای برجام از بیان آمارها و مطالب غیراصولی پرهیز شود