مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مهر 1394 ساعت 10:562015-10-12اقتصادي

200 هکتار از اراضی ملی شهرستان طارم در آتش سوخت


سرپرست منابع طبیعی طارم با بیان اینکه 90 درصد عوامل حریق در اراضی ملی این شهرستان مربوط به انسان ها است، گفت: در نیمسال نخست امسال 200 هکتار از اراضی ملی طارم در آتش سوخته است.

- حسین قمی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان "با تاکید بر کنترل اراضی ملی توسط گشت های موتوری و خودرویی اداره منابع طبیعی شهرستان طارم اظهار داشت: متاسفانه در دو هفته اخیر 40 هکتار از اراضی ملی واقع در مسیر روستاهای لهنه-زرده که عمده آن ها مربوط به مراتع بوده دچار آتش سوزی شد.

وی تصریح کرد: در شهریورماه امسال حدود 30 تا 35 هکتار از اراضی ملی ولیس و 20 تا 25 هکتار از اراضی ملی سرخه میشه شهرستان طارم دچار حریق شده است.

سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری طارم ضمن تشکر از همکاری نیروهای هلال احمر با یگان حفاظت منابع طبیعی طارم در اطفای حریق اراضی ملی این شهرستان ابراز کرد: متاسفانه مدیریت بحران استان زنجان در زمینه اطفا حریق همکاری خوبی با اداره منابع طبیعی شهرستان طارم نداشته است.

وی در مورد آتش سوزی اراضی ملی منطقه چفتان طارم افزود: در این آتش سوزی که در 12 مهرماه به وقوع پیوسته بود متاسفانه 25 هکتار از اراضی ملی این منطقه دچار حریق شد.

قمی با بیان اینکه در ابتدا تنها 200 مترمربع از اراضی ملی منطقه چفتان در آتش سوخته بود، گفت: متاسفانه بر اساس گزارش وصول شده مسبب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 هکتار از اراضی ملی شهرستان طارم در آتش سوخت

200 هکتار از اراضی ملی شهرستان طارم در آتش سوخت