مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مهر 1394 ساعت 11:302015-10-12سياسي

سرلشگر جعفری : تا ریشه کنی تکفیری ها به مبارزه ادامه می دهیم


صف آرزومندان موهبت شهادت در راه خدا، صفی بلند و بنیانی مرسوس است که نصیب سردار شهید همدانی شد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تشییع سردار شهید همدانی در میدان امام خمینی همدان با اشاره به اینکه سردار همدانی از پر افتخارترین سردارانی بود که با کمک های مستشاری خود با تکفیریها مبارزه کرد و به شهادت رسید ، افزود : جوانان انقلابی ایران در هر جمعی می خواهند که به جبهه ما پیوندند و این نشان از حضور پرشور جوانان کشور در صحنه است .

سرلشگر جعفری اولین شرط مجاهدت در راه خدا را پشت پا زدن به تمام مادیات و تعلقات دنیایی بیان کرد و گفت : پاداش مجاهدت و جانبازی در راه امنیت و دفاع از استقلال نظام اسلامی و خاک مقدس جمهوری اسلامی شهادت است .

وی با بیان اینکه سردار همدانی فرماندهی جبهه های مختلف ، تشکیل سپاه پاسداران ، یگان موفق تیپ انصارالحسین و سابقه بسیار درخشان و طولانی در بیشتر عملیات های دفاع مقدس داشت ، افزود: همرزمان این شهید بزرگوار ، حاج احمد متوسلیان ، شهید همت و شهید شهبازی هستند که در کل کشور نقش موثری را در جنگ داشتند .

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه سردار همدانی همواره آرزوی شهادت را دل داشت ، افزود : این شهید والامقام ، در ستاد نیروی زمینی سپاه مسئول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشگر جعفری : تا ریشه کنی تکفیری ها به مبارزه ادامه می دهیم

سرلشگر جعفری : تا ریشه کنی تکفیری ها به مبارزه ادامه می دهیم