مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مهر 1394 ساعت 14:162015-10-12سياسي

پیکر شهید سردار همدانی در گلزار شهدای همدان آرام گرفت


پیکر پاک سردار سرلشگر حسین همدانی پس از تشییع با شکوه مردم شهیدپرور و ولایتمدار همدان مقارن با اذان ظهر امروز دوشنبه و با زمزمه "فرمانده خداحافظ" یارانش در گلزار شهدای این شهر آرام گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، پیکر پاک سردار سرلشگر حسین همدانی پس از تشییع با شکوه مردم شهیدپرور و ولایتمدار همدان مقارن با اذان ظهر امروز دوشنبه و با زمزمه فرمانده خداحافظ یارانش در گلزار شهدای این شهر آرام گرفت.

پیکر پاک این شهید والا مقام صبح امروز با حضور دهها هزار نفر از مردمان استان همدان در میدان امام خمینی(ره) تشییع و با شکوهی خاص برای خاکسپاری به سمت باغ بهشت همدان منتقل شد.

در مراسم تشییع پیکر این شهید والا مقام مقامات کشوری و لشگری نیز حضور داشته و پیام رهبر معظم انقلاب توسط فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان قرائت شد.

سردار سرلشگر جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این مراسم با تشریح خدمات ارزنده این شهید والا مقام در دوران هشت سال دفاع مقدس و پس از آن گفت: ملت ایران با همه توان خود مقابل فرزند پلید استکبار تروریست داعش می ایستند و تا ریشه کن کردن آنها این راه را ادامه می دهند.

وی شهید همدانی را یکی از پرافتخارترین سرداران شهید انقلاب و اسلام عنوان کرد و اضافه کرد: خداوند وی را تا این زما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر شهید سردار همدانی در گلزار شهدای همدان آرام گرفت

پیکر شهید سردار همدانی در گلزار شهدای همدان آرام گرفت