مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مهر 1394 ساعت 21:252015-10-12بين الملل

موگرینی :فعالیت های نظامی روسیه در سوریه نگران کننده است/تکمیلی


فدریکو موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در ادامه نشست خبری خود فعالیت های نظامی روسیه بر فراز سوریه را بدون هماهنگی با قدرت های دیگر و موضوعی نگران کننده توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما؛ موگرینی درباره سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا اتحادیه اروپا خود را آماده تعامل با دولت اسد می کند یا نه گفت : آنچه که در مجموع گفتیم این است که این سازمان ملل است که می بایست این فرایند را هدایت کند.

این بدان معناست که سازمان ملل می بایست برخی از گفتگوها را برگزار کند و ما برخی دیگر از گفتگوها را دنبال می کنیم و در برخی موارد نیز با همکاری همدیگر این کار را می کنیم.

به این معنی نیست که آینده نزدیک، من و آقای دی مستورا با برخی از نقش آفرینان منطقه ای و بین المللی دیداری نداشته باشیم.

وی ادامه داد کارکنان دیمستورا و به صورت کلی سازمان ملل در حال حاضر با رژیم سوریه در حال گفتگو هستند و این چیزی است که ما به عنوان فرایند تحت رهبری سازمان ملل از آن حمایت می کنیم زیرا می توانیم بگوییم که در نیاز به شروع فوری انتقال سیاسی یا فرایند سیاسی منجر به انتقال می بایست ابتدا واقعیت ها مورد بررسی قرار گیرد و بعد از چهار سال و نیم از شروع درگیری ها، اوضاع به شکلی است که اسد در قدرت است و سازمان های تروریستی و بخصوص داعش، در سوریه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موگرینی :فعالیت های نظامی روسیه در سوریه نگران کننده است/تکمیلی

موگرینی :فعالیت های نظامی روسیه در سوریه نگران کننده است/تکمیلی