مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مهر 1394 ساعت 14:562015-10-13سياسي

دولتی ها انتظار نداشته باشند که تناقض گفتارشان از چشم نمایندگان مردم دور بماند


نائب رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: دولتی ها نباید انتظار داشته باشند که در صورت عدم اتفاق نظر بر سر مسئله ای همچون هسته ای، نمایندگان مردم از این تفاوت بر گفتار مطلع و هیچ گونه دغدغه ای نسبت به آن نداشته باشند.

- محسن کوهکن نایب رییس دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به تصویب کلیات برجام در جلسه علنی روز گذشته مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آنچه که مسلم است و از ابتدا هم به همین نحو بوده آنکه ما نباید به هیچ عنوان در ارتباط با منافع ملی و کلان نظام به سمت و سوی چنددستگی حرکت کنیم.

نایب رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری ادامه داد: طبیعی است هر کسی که منافع دراز مدت و کلان کشور و نظام را بر منافع حزبی ترجیح می دهد هیچ گاه از بحث هسته ای به منظور پیشبرد اهداف و منافع شخصی و همچنین به عنوان ابزاری در انتخابات بهره نمیگیرد؛ بنابراین قطعا هرگونه حرکت و رفتاری از این دست، امر مذبوح است.

وی تصریح کرد: عقل سلیم حکم می کند که با قدرت و قوت اعلام شود که نباید تحت هیچ شرایطی از موضوع هسته ای در راستای اهدافی غیر از آنچه که برای آن ترسیم شده بهره گرفت.

کوهکن افزود: افراد، به ویژه مسئولانی که پیرامون بحث برجام نگرانی و دغدغه دارند، نباید از گفتاری استفاده کنند که برای آن نتوان ترجم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولتی ها انتظار نداشته باشند که تناقض گفتارشان از چشم نمایندگان مردم دور بماند

دولتی ها انتظار نداشته باشند که تناقض گفتارشان از چشم نمایندگان مردم دور بماند