مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مهر 1394 ساعت 11:162015-10-14اقتصادي

طرح جمع آوری سیگار «مارلبرو» و 19 برند دیگر از بازار آغاز شد


مدیرکل مبارزه با قاچاق کالاهای هدف ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از ابلاغ دستور جمع آوری سیگار «مارلبرو» و 19 برند دیگر از سطح بازار به نیروی انتظامی و سایر دستگاه های کاشف خبر داد.

- مدیرکل مبارزه با قاچاق کالاهای هدف ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از ابلاغ دستور جمع آوری سیگار مارلبرو و 19 برند دیگر از سطح بازار به نیروی انتظامی و سایر دستگاه های کاشف خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عباس نخعی مدیرکل مبارزه با قاچاق کالاهای هدف با اشاره به آخرین تصمیمات اتخاذ شده در خصوص برخورد با عرضه سیگارهای قاچاق و مسئولیت جدید نیروی انتظامی در این خصوص اظهار داشت: طبق آخرین سیاست های ابلاغ شده به استان ها، نیروی انتظامی و سایر دستگاه های کاشف، مقرر شد کنترل سیگارهای قاچاق در سطح عرضه به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد و حداقل 20 برند سیگار قاچاق، از سطح بازار جمع آوری شود.

مدیرکل مبارزه با قاچاق کالاهای هدف ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: برندهای مشمول این طرح شامل سیگارهایی می شود که از یک سو هیچ واردات قانونی به کشور نداشته و از سوی دیگر به هیچ وجه در کشورمان نیز تولید نمی شوند.

وی افزود: در این طرح مقرر شده است تمام این 20 برند به صورت کلی و جزیی از سطح بازار جمع آوری شود و پلیس و دستگاه های کاشف در این طرح، حتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جمع آوری سیگار «مارلبرو» و 19 برند دیگر از بازار آغاز شد

طرح جمع آوری سیگار «مارلبرو» و 19 برند دیگر از بازار آغاز شد