مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مهر 1394 ساعت 14:252015-10-14اجتماعي

معلمان پیش دبستانی تا هفته آینده جایابی می شوند


معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، اعلام کرد: ساماندهی مربیان پیش دبستانی و نیروهای خدمات آموزشی به صورت حق التدریس تا هفته آینده انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، علی زرافشان درباره ساماندهی مربیان پیش دبستانی و نیروهای خدمات آموزشی به صورت حق التدریس گفت: به دلیل ارجاع دیر بخشنامه به استان ها فرایند اجرای این مصوبه نیز با تاخیر مواجه شد.

وی افزود: مربیان پیش دبستانی و نیروهای خدمات آموزشی تا هفته آینده جایابی می شوند و کلاس های درس آنان مشخص می شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: آموزش و پرورش با توجه به نیاز، جنسیت و رشته اقدام به استفاده از نیروهای پیش دبستانی و شرکتی به عنوان حق التدریس می کند و در قانون تصریح شده است صرفا از معلمان پیش دبستانی و خرید خدمات آموزشی استفاده شود.

وی تاکید کرد: تصویب قانون موضوع این شیوه نامه، به معنی الزام آموزش و پرورش به جذب همه واجدان شرایط نیست و ضروری است متناسب با کمبودهایی که مقرر بوده، از بیرون آموزش و پرورش برطرف شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، طبق بخشنامه استفاده حق التدریسی از نیروهای پیش دبستانی و نیروهای خرید خدمات آموزشی، جذب نیرو صرفاً برای جبران کمبود منابع انسانی مناطق در گروه معلم صورت پذیرد و بکارگیری آنان در سایر مشاغل مجاز نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمان پیش دبستانی تا هفته آینده جایابی می شوند

معلمان پیش دبستانی تا هفته آینده جایابی می شوند